تـــ ـــرکـت کـــ ـرده ؟؟؟

 شــب هــ ـا به یـــ ـادش گـــــ ریه میـ ـکنــــ ی؟!


نـــ اراحــــت نبــ ــاش ....


یـــ ـه روز تـــ ـو تنهــــ ـا آرزوی زنــــ دگیـــ ـش میشـــ ی!!


تنها بهونه نفس کشیدنش ...


ایــ ـن بـــ ـدتــــ ـرین انتقــ ـامــ ـــه ...!



نظرات شما عزیزان:

تنها78
ساعت23:30---29 تير 1392
سلام
چرادیگه سرنمیزنی؟؟؟
انقدروبم بده؟؟؟بابا وبم خوبه که....
حالا پاشوبیا حداقل یه نظرخالی بده دلم خوش باشه اومدی
منتظرم


تنها78
ساعت23:30---29 تير 1392
سلام
چرادیگه سرنمیزنی؟؟؟
انقدروبم بده؟؟؟بابا وبم خوبه که....
حالا پاشوبیا حداقل یه نظرخالی بده دلم خوش باشه اومدی
منتظرم


تنها78
ساعت23:30---29 تير 1392
سلام
چرادیگه سرنمیزنی؟؟؟
انقدروبم بده؟؟؟بابا وبم خوبه که....
حالا پاشوبیا حداقل یه نظرخالی بده دلم خوش باشه اومدی
منتظرم


تنها78
ساعت23:30---29 تير 1392
سلام
چرادیگه سرنمیزنی؟؟؟
انقدروبم بده؟؟؟بابا وبم خوبه که....
حالا پاشوبیا حداقل یه نظرخالی بده دلم خوش باشه اومدی
منتظرم


تنها78
ساعت23:30---29 تير 1392
سلام
چرادیگه سرنمیزنی؟؟؟
انقدروبم بده؟؟؟بابا وبم خوبه که....
حالا پاشوبیا حداقل یه نظرخالی بده دلم خوش باشه اومدی
منتظرم


hanieh
ساعت18:12---3 تير 1392
توراحس میکنم هردم…
که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام
کردی…
من از شوق تماشایت…
نگاه از تو نمیگیرم….
تو زیباتر نگاهم
میکنی اینبار….
ولی…افسوس…این رویاست….
تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه
میدیدم….
تو با من مهربان بودی…
واین رویا چه زیبا بود….
ولی….
افسوس…. که رویا بود….

وبت خیلی خوشگله مخصوصاقالبت بخورم عکس پروفایلتو


سینا خان
ساعت22:23---27 خرداد 1392
سلام داش ممنون که رو وبلاگم نظر گذاشته بودی. وبلاگت قشنگه مطلبات خواندنیه من خیلی وقت نداشتم و یه نگاه کلی داشتم. فضولی نمیکنم ولی قالبت جذاب نیستاگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم تو من رو لینک کن بعد به من خبر بده.
فعلا


alirezaastane
ساعت21:04---27 خرداد 1392
تکیه بده به شانه هایی که...



اگر خوابت برد...



سرت رو زمین نذاره ...



مــــــــرسی که سر زده سر زدی...وبلاگت را دیدم خوب بود من که خوشم اومد بیا با هم تبادل لینک کنیم راستی یادت نره بازم بهم سر بزنی وبلاگتم ثبت کن تا بازم بهت سر بزنم منتظرت هسنم


آرتام
ساعت22:07---11 خرداد 1392
اگه میخوای تعداد بازدیدت بالا بره به وب بقیه برو و تبادل لینک کن...
یا برو واسشون نظربذار وبخواه تا بیان وبت ونظربذارن...
جواب میده
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| | mohammad |